se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 24 november 2011

tankarna snurrar ..

Mina dagar nu för tiden går ofta ut på att fundera över saker och ting, saker som får en att tappa lusten eller saker som får en att känna sig besvärad , helt enkelt saker som får en att tappa koncentrationen eller förmågan att tänka helt klart .. 
Dessa tankar snurrar runt och runt i mitt huvud och jag kan inte tänka klart , jag är förvirrad som en höna och jag får ingen ro på hela dygnet ! det gör så jag blir stressad och tappar förmågan att göra saker som jag ofta brukar vara väldigt bra på .. 
tänker ta avstånd från det som inte får mig att tänka klart , som inte låter mig gå min egen väg det som hindrar mig från att göra dom saker jag vill och jag kommer även ta avstånd från de som inte tillåter mig att gå vidare från mitt förflutna !


/ Dorentinanathalie .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar