se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 27 november 2011

bowlis

Hej på er ,
inte bloggat på ett par dagar nu igen har haft fullt upp och inte haft tid med så mycket annat och har inte kunna blogga från mobilen heller eftersom den är helt slut ..

Igår va jag på bowlan med mina brudar och det va super kul, dansade 4 timmar i sträck dock fick jag väldigt väldigt ont i fötterna av dom jävla klackisarna så efter allt dansande kunde jag inte gå alls , när jag skulle gå så vrickade jag fötterna för dom hade blivit helt bedövade haha , hade en bra liten pratstund med Joel också mycket trevlig !
En bra kväll slutar alltid med en väldig baksmälla usch .. Ut om ett tag och träffa mina brudar och mysa med dom en aning .

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar