se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 24 november 2011

Hej på er
igår klockan 5 på morgonen begav jag mig med några ägg till ullared vi va väll framme runt 11 någonting ?
det fanns inte så mycket snygga kläder så det köpte lite annat också . Vi kom väll hem där ifrån runt halv 10 igår och jag åkte hem till Jman och sov där , åkte därifrån runt kl 10 imorse för jag hade massa saker att göra här hemma .
Tog mig en dusch för ett tag sen och sen dess har jag bara freshat till mig en aning , resan till ullared tog på krafterna vill jag lova menmen helt klart värt det !

Runt 10 ? ikväll slutar linisen då ska vi ut på vilda äventyr , inatt åker vi till stan för att äta lite fet mat .. det är ju löning inatt ! wihoo , dock får jag inga pengar så hurrar för er med jobb .

Shoppingen på ullared ;
2 stickade koftor
1 t-shirt liknande tröja
Hårinpackning
3 Nagelack
Lös ögonfransar
Saker till håret
Parfym
och lite annat .

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar