se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 21 november 2011

det va ett gympass

helt slut och svettig efter en väldigt lång promenad med mimer , och då har man motionerat för dagen , funderar på att köra ett gym pass lite senare också ! skulle sitta fint då jag måste sätta igång med träningen nu , men måste ju vara i form till sommaren 2012 eller vad säger ni ? haha ..

Ska ta mig en dusch nu och göra mig fresh sedan tänkte jag sätta på den nya harry potter och kolla på den tills det är dags för andra sysslor , kanske följer med och kollar när Josefine rider lite senare men får se om jag hinner det om jag ska gymma också ?! återstår att se helt enkelt .
Imorgon är det skola också , absolut sova tidig kväll ikväll alltså haha har ingen lust att hamna i gamla spår nu när allting går bra osv,

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar