se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 1 oktober 2011

om sanningen ska fram

Hej på er
kom precis hem efter att ha sovit i uppsala hos min moster , gårdagen va väldigt trevlig och jag hade super kul blev mycket väntande osv som jag redan hade förut spått menmen jag klara mig !
Tyckte rätt människor gick vidare , synd bara att inte Tony gick vidare så snygg och sjunger bra , ännu snyggare i verkligheten oopa ! haha

Nej men nu är jag äntligen hemma och jocke har dragit iväg , såg han inte idag och kommer knappast se han idag heller , ska alldeles strax åka iväg till uppsala igen men denna gång med bröderna Larsson ! det är shopping som står på chemat , sen får vi se vad kvällen har att erbjuda ! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar