se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 2 oktober 2011

mycket skratt och lite tårar

Har haft en supär dag med syskonen larsson i uppsala sen på hemvägen hämta vi upp två nötter , vi har varit runt lite överallt och härjat och kul har det varit , sablar nog inte skrattat så mycket på evigheter ! guld värt ..
och det är någonting jag inte orkar skriva just nu ,  så det tar jag imorgon ! haha det va helt klart dagens höjdpunkt .

Kom precis in efter att ha varit i östhammar nu från kl halv 2 ungefär , skulle kolla lite och hamnade på bowlan då jag såg min lilla pojke gå in i en taxi förmodligen på efterfest i valö så han kommer man inte se skymnten av inatt iallafall , suck ..
Menmen , jag sitter här lite irriterad men det går väll över så småningom hoppas jag ehuhehu fick mig en liten kick av denna låt när vi satt i bilen påväg hem från östhammar så det får bli min tröst denna natt !

Säger godnatt till er nu mina kära , godnatt ! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar