se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 30 september 2011

Godmorgon

Nu har vi vaknat här i huset och jag känner att jag är redo för en sväng på stan och är även redo för alla den tid vi kommer få vänta när vi väl anlänt till stockholm , man måste vara där 2 timmar innan det börjar och jag vet att det innebär sitta upp och ner inte göra någonting och vänta .. inge tålamod för sådant egentligen men det kommer bli kul ! dels för att jag får en till dag med min bror och även att våran moster är med vilket är toppen .

Vi har precis ätit lite frukost och jag tror vi ska börja fixa oss snart , känns som det är dags för det nu
Ska även lämna tillbaka min jacka idag och sen ta en funderare på om jag ska köpa en annan eller bara byta storlek ! hmm .


här kommer vi , puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar