se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 2 oktober 2011

set fire to the rain

Godmorgon
igår när jag hade sagt godnatt till er reste jag mig upp och ramla ner lika snabbt igen mina ben kunde inte hålla sig uppe det svartna framför ögonen och jag kände att jag behövde socker och som tur va hade jag lite lösgodis hemma jag köpte tidigare , så jag försökte ta mig till sängen och där satt jag och åt tills jag somnade .
Det va lite läskigt , aldrig varit med om att jag ramlat ihop förut utan bara att det svartnat haha !
är fortfarande helt skakig ,.

Sitter nu här irriterad och ledsen för jag hade en dröm jag verkligen kunnat klara mig utan för när jag drömmer någonting så är det oftast 90 % att det blir till verklighet , så jag sitter här och ber för att det verkligen inte kommer ske eller redan har skett !

Ska ta mig någonting att äta sen bara fresha till mig lite grann för jag orkar inte känna mig som en bakis brutta fast jag inte drack mycket alls igår utan kanske bara 2 groggar ?!? haha .

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar