se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 22 september 2011

hemma från helvetet

Kom hem från skolan för en stund sen , gick på alla lektioner och fick även mitt busskort som jag tjata till mig haha duktig jag är !
Har varit hemma en stund och jag är så jädrans trött just nu så funderar på att slumra till en stund här med ansiktet rätt i databordet ?! hm hur låter det ? haha .. 
Blir faktiskt till att vila lite , sen plugga lite matte och efter det blir det till att diska tills Andreas anländer till gimo så får vi hitta på någonting , vad vet jag inte än men någonting hittar man alltid på det är ju mig vi pratar om ;) haha .

puss snyggingar



lite olika effekter , ohye

1 kommentar:

  1. sv: kul att du är med och tävlar om färgade linser :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

    SvaraRadera