se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 23 september 2011

Fredag

Hej på er, 
kanske ska berätta lite vad som hände igår innan jag gör någonting annat , träffade Pillow och Renée en snabbis sen efter ett tag kom Andreas och gjorde oss sällskap en stund innan jag och han gick upp till mig och laddade ner en film , jag smsade också mamma och berättade att jag hade tänkt sova där och som tur var så va hon i Östhammar på hundkurs så det va ju helt perfekt .
Jag och Andreas kolla klart på filmen sen kom mamma och hämta mig ,.

Idag är det fredag och min helg kommer spenderas i Gävle hos min kära mormor , tänkte ha lite mysigt med henne och jag tänkte ta med mig sportkläderna för dom har ju små stigar där uppe som är perfekta för en liten spring tur ,- rensa tankar !
Hoppas också på kinamat någon dag , hihi bara älskar det vi kommer nog få det bra .
Men det blir att åka hem tidigt på söndag morgonen för jag måste städa och göra det fint här hemma då det fortfarande ser ut lite som ett bombnedslag , ouups .. plus att hjärtat kommer hem tidigt på måndag morgon det är dels därför jag åker upp också för lite tidsfördriv och till freshning jag är verkligen helt slut i psyket det rasar snart samman .. Tänkte även basta osv lite ansiktsmasker mm , tänk så himla skönt åh underbart verkligen!

För er som ska dricka i helgen kan ju tänka på att dricka lite åt mig också , eftersom det inte står på chemat för denna helg , kan behöva lite lugn och ro med tanke på förra helgen oouf blir ju yr bara jag tänker på det !
Det kommer nog inte bli några inlägg nu när jag är borta men jag kommer uppdatera så fort jag kommer hem på söndag , helt klart men så länge slänger jag upp lite sköna låtar (  - gammla som nya - galna som lugna ) som ni kan lyssna på medans jag är borta !


Nicki Minaj - super bass

LMFAO ft Natalia Kills - Champange showers

Avicii - Fade into Darkness

Cher Lloyd - Swagger Jagger

The 89ers - The 89ers Boy

Tomas Ledin - Hon gör allt för att göra mig lycklig

Enjoy !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar