se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 22 september 2011

pigg tjej ? absolut

Godmorgon ,
nu är jag uppe och har varit ett tag har redan hunnit sminka mig och undra vem det är som är piggast av mig och johanna ? hm jo jag hah det gäller att bara kliva upp ur sängen .
Snart ska vi vandra iväg till skolan , börjar kvart i 9 då jag har engelska ska kolla om man kan ta hem någonting också och efter det har jag matte 2 gånger sen är jag klar i skolan för dagen med andra ord slutar jag redan vid halv 12 vilket är super skönt haha .
Idag kommer Andreas hit också men det är inte förns efter 4 så jag hinner städa undan allt som står framme osv ,.

nu är det inte långt kvar tills hjärtat kommer hem , imorgon är det fredag och då är det bara en helg kvar som gäller !! guuuud så skönt , jag saknar tusse


bjuder på lite skön morgon musik hihi puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar