se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 1 september 2011

Godmorgon,.
Vaknade för en stund sen och jag har inte gjort mycket utan har mest legat och kollat på tv, min förkylning blir bara värre och värre hatar att vara sjuk !
Skulle till tandläkaren idag egentligen men jag smsade mamma och fråga om hon kunde avboka den för nu ligger jag här och har fruktansvärt ont i halsen , jag har feber , jag är täppt i näsan och jag har en förskräcklig hosta som inte kommer försvinna i första taget, mitt huvud bultar och slår tror hjärnan hoppar ut snart ,. nej usch för alla er som är friska , se till att förbli det !! haha

Snart är helgen här och det blir inget drickande för mig eller J , har blivit allt för mycket alkohol på sista tiden känns som man inte gör någonting annat än dricker så istället ska vi hitta på någonting annat att göra som bio kanske ? jaja allt kommer väll sluta i en ända stor röra så vi båda kommer ligga vid vägkanten och vara fulla haha nejdå !

Nu ska jag faktiskt fortsätta mitt tv tittande , så ha en trevlig dag alla !


2 kommentarer: