se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 2 september 2011

fredag

Godmorgon, har ni sovit bra ? det har iallafall jag gjort men jag har varit vaken ett tag nu somnade tidigt , vaknade tidigt haha .
Idag är det fredag alltså helg , vad ska ni göra idag blir det fest eller kanske en mysig hemmakväll ? hm .
Tror iallafall jag ska ta det väldigt lugnt eller jag vet att jag ska göra det , städa undan lite här hemma så man slipper göra alldeles för mycket imorgon för då blir det ju bara tråkigt haha .
Och någonting annat jag ska göra idag är att åka till mamma för att hämta mina tabletter osv, säga hej sen dra .. haha !

This is the way you left me
I'm not pretending
No hope, no love, no glory
No happy ending

This is the way that we love

Like its forever
Then live the rest of our life
But not together 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar