se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 31 augusti 2011

hemsk förkylning

Godmorgon ,
sitter här bänkad framför datan nu på morgon kvisten , har precis gjort mig lite havregryns gröt som jag sitter och tuggar på ! Ska möta johanna runt 8 på torget så ska vi gå till skolan och utföra lite nyttigt arbete haha .
Idag har jag tid hos doktorn så ska dock inte gå hela skoldagen men tycker det är bra att jag tar mig dit i huvudtaget hihi ...

Jag har en hemskt förkylning sov inge bra alls inatt vakna hela tiden av panik för jag inte kunde andas osv, när jag blir sjuk får jag alltid en förfärlig hosta som håller igång onödigt länge jag skämtar inte när jag säger att jag hostar 3 månader , usch hatar detta ! gör så jag blir frisk någon ? (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar