se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 28 september 2011

film dags

Träffade andreas för ett tag sen vi va och åt kebab , sen har jag väll inte gjort så mycket förutom att jag alldeles nyss satt och plugga matte som en galning !
Ska väll kolla på film nu hade jag tänkt, blir touchback någon som sätt den ? :)
Imorgon är det skola som gäller och sen så kommer min lillebror hit också och ska sova här , för tidigt på fredag åker vi in till uppsala för att shoppa sen runt 3 åka till stockholm och kolla på idol !

Uppdaterar imorgon , puss

1 kommentar:

  1. Hej! Om jag vinner en tävling så kommer jag lotta ut en valfri vara på bubbleroom, vill du hjälpa mig samt få förtur i utlottningen? Klicka på bilderna i detta inlägget och kommentera när det är gjort! http://mmeeli.se/2011/september/klicka-pa-bilderna.html

    Hoppas du vill hjälpa mig! :D

    SvaraRadera