se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 29 september 2011

torsdag - helgen börjar här

Hejhej 
har ni sovit gott ? det har iallafall jag gjort .
Idag kommer min bror hit och ska även sova här så vi ska väll äta gott , kolla på lite filmer osv för imorgon åker vi in till stan och shoppar sen runt 3 åker vi till stockholm och kollar kval finalen på idol , vilket kommer bli super kul !
Jag ska även sola idag hade jag tänkt , är ju alldeles lik blek och det har jag varit förlänge nu , haha men nu ska jag sätta mig med matte boken rätt i ansiktet och jobba av några tal hade jag tänkt ..

 ______________________________________________________________________________
här är den jackan jag köpte här om dagen , men vet inte riktigt om jag ska lämna tillbaka den och köpa en annan , jag måste iallafall byta storlek för det är lite förstor ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar