se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 28 september 2011

I have said many times that I should do this but never found it, now I'm inside of a fresh start but also my last chance

Tjenis
dags att vakna upp till det verkliga livet igen och göra allt man ska , ta tag i allt man egentligen inte orkar med men måste göra ändå . Lösa alla problem , ställa allt till sin ordning ...
Det är det jag ska börja med och det är någonting jag måste hålla även fast jag verkligen inte har lust , det första som står på min lista -
Sköta skolan , ge gärnet .

Skolan har inte alltid varit min första prioritering , men nu är det någonting som måste göras och det kommer bli min första prioritering från och med idag !
Det roliga man vill göra egentligen kommer man ha tid med efter skolan eller på helgerna då jag kommer ta ut min ledighet alldeles för galet , haha men får se till att det är värt det ..
Detta låter egentligen hopplöst i mina öron , men nu ska det fan gå jag måste kämpa stenhårt med detta nu hur trött jag än är om mornarna , hur skoltrött jag än är osvosv !
Nu är jag på gång hörrni , wish me luck

__________________________________________________________

försov mig riktigt idag och blev besviken på mig själv , har hunnit träffa Isabel en snabbis och hon räddade min morgon genom att ge mig en cigg ! tack stumpan , annars vet man ju inte riktigt hur det kunde gått haha .
Andreas ringde för en liten stund sen och vi pratade en massa och han frågade även om jag ville träffa han lite senare för att prata och osv så det ska jag även göra idag , men för det första måste jag ta och diska lite eftersom vissa inte kan göra det själva och sedan ska jag se om det går att få ordning på mitt hår som nu är super kort !
Lägger in lite bilder efter jag fixat allting , puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar