se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 30 augusti 2011

tandläkare/ lite shopping / terapi

Hej sötnosar !
åkte iväg till stan tidigt imorse för jag hade tandläkare kl halv 11 med mig va Rebecca som jag inte träffat på hur länge som helst , så efter tandläkaren va vi en sväng på stan sen satt vi oss på bussen till gränby för att kolla lite osv ,. vi va tvungna att åka hem ganska tidigt eftersom jag hade familje terapi kl 3 så direkt när jag klivit av bussen trampa jag iväg till terapin för möte !
Tycker det bara går bättre och bättre faktiskt , jag har mognat som person och jag har börjat tagit mitt eget ansvar. Någonting jag märkte idag är att jag fått en helt annan syn på livet haha jag tar saker i egna händer och tar mitt ansvar som vuxen vilket känns hur bra som helst !
Ska också ta och ringa pappa för lite jobb eftersom jag är den pengar beroende människa som jag är tycker jag det är på tiden att börja jobba och tjäna mina egna pengar på allvar denna gång , jag vill visa vad jag går för helt enkelt ,.

Ska väll ut på en lång promenad senare ikväll eftersom jag kommit igång med träningen nu , får se hur långt jag går ! tycker egentligen inte om att gå ut på promenader osv, håller hellre till på gymmet för då vet jag att man får någonting gjort men nu är det såhär och promenader är ett måste för att inte tappa fokus ,.
Så lägger mig på soffan nu en sväng och kollar på lite tv, puss


fick med mig 2 ringar från stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar