se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 29 augusti 2011

helt slut

Hej på er snyggingar !
Kan berätta för er att jag är helt slut just nu , sitter i data stolen och hostar som en kråka ..
Jag kom nämligen hem från gymmet för en liten stund bestämde mig för att gymma fast jag är sjuk, en gång är ingen gång ?!
Med mig på gymmet va Johanna, vi hade faktiskt jätte kul även fast vi tränade väldigt flitigt och bra ! känner mig faktiskt duktig såhär efteråt när man gjort lite nytta för sin egen skull , fortsätta i detta spår ? helt klart .

Ska väll också passa på att berätta lite om i helgen då vi va på ladan och körde stenhårt , haha i lördags va vi några tjejer hos oss först sen runt 10 gick jag och Renée upp till lada ,. Dansade och träffa massa människor , vart faktiskt en grymt bra kväll och jag hade det jävligt kul haha .
Vi begav oss väll hem runt halv 2 kanske har noll koll om vad klockan va men jag skulle tippa på det, blev väldigt irriterad på hem vägen men det ska vi inte gå in på nu hah , vi kom hem och hade hela lägenheten full med killar ! mycket som hände den natten ;) haha .
ska lägga mig på golvet nu och mysa med min fina , puss












ett fåtal bilder från lördagen

1 kommentar:

  1. sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

    SvaraRadera