se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 26 augusti 2011

sista helg

Hejhej 
hade lite brottom iväg imorse så hann tyvärr inte kika in här och droppa några meningar men det kommer nu, hade bara en lektion idag vilket var musik sen sluta jag men trotts det kom jag hem från skolan alldeles nyss !
Jag har suttit kvar i skolan och planerat kvällen med några fina vänner och det vi kom fram till är att vi bär av till uppsala idag för att sedan gå på krogen , det blir nog ett par som åker och självklart blir det galet mycket dans och drickande som vanligt haha men snart är det nog med det , iallafall drickandet ,.!
vad ska ni göra ikväll ? :)

Tänkte även berätta för er att detta är min sista helg som onyttig , på måndag börjar jag mitt liv som sund människa med träning och bra kost .
Jag brukar alltid vara så peppad och brukar alltid tycka det är jätte kul till en början med sen då när det gått 2 månader ? då tröttnar jag för man alltid gör samma sak så ska se till att variera mig väldigt mycket så jag inte tröttnar direkt när jag kommit igång med träningen och jag ska även försöka sluta med rökningen , det är väll egentligen det som är svårast ? men ska ta mig i kragen och verkligen försöka nu ! håller tummarna för mig min egen skull och viskar lite smått att jag ska lyckas .. hih puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar