se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 27 augusti 2011

slut tjej talar

Vaknade runt 9 för det va då jag blev väckt , kunde lungt ha sovit bort hela dagen och skitit i festandet och torgfesten men vad gör man inte när man ska tagga till och vara riktigt på hugget ?
självklart kom nippe the music poppers hit och ska börja dunka som en tok haha grabbarna drog för en stund sen så nu är jag här helt själv och ska väll ta och börja fixa mig lite smått snart , är alldeles för trött för detta egentligen men nu är det bara köra på !

Igår tillbringa jag min kväll med cleve systrarna och deras boys , tyckte det va en väldigt mysig kväll faktiskt ! massa pratande osv, tagga fram förallt till idag haha för idag ska vi krypa fram haha !
Kom väll hem runt kvart i 2 eller någonting och slockna direkt på soffan sen kommer det två klumpedunser in och jag trodde vi hade inbrott så jag flög upp ur soffan sen när jag insåg att det va dom så lag jag mig lugnt idag och försökte somna om vilket inte gick så bra ..,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar