se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 26 augusti 2011

mysdag på stan

Tjenis
Har haft en jätte mysig dag på stan med Johanna , vi har skrattat så vi fått kramp i magen ojoj haha ,..
Först blev det kinamat ofc , sen en runda på stan tror vi aldrig varit så alerta någonsin när vi vart in tillsammans haha så det va ju ett stort plus i kanten !
Vi kom väll hem runt 7 någon gång om jag inte minns helt fel ?! efter det har jag bara varit hemma och varit med bästa killen, mysigt .

Imorgon är det fredag hörrni , vad ska ni göra ?!? 
jag har iallafall sovmorgon börjar inte förns halv 12 sen har jag lektion en timme sen slutar jag , men vet ni vad jag tänkte göra ? tar nog hem lite böcker från skolan och pluggar som en aning hemma så man blir klar snabbt, men sen är ju frågan hur mycket man egentligen sätter sig ner och gör ? kommer nog inte bli så mycket eftersom det troligen blir fest som alltid annars , men lite duktig kan man väll låtsas att man är eller .. ? hm det är ju trotts allt tanken som räknas ;)

Ska säga godnatt till er nu finisar , sweet dreams ! puss


2 kommentarer:

  1. sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

    SvaraRadera