se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 8 juli 2011

nya tag..

Godkväll på er ! 
Får ta ett nytt försök med mitt ärende imorgon , dit jag skulle va stängt idag och fyra veckor framåt så jag ska gå till ett annat ställe imorgon och försöka på nytt !
förövrigt har jag haft en väldigt trevlig dag med familjen och Jocke har även tillbringat lite tid med Johanna nu på kvälls kvisten och hon sover även över här så vi kan göra det vi ska det första vi gör imorgon när vi vaknat :)

Imorgon är det fredag och fest som jag brukar säga och självklart gäller det denna fredag också , imorgon bär festandet av till vår vackra stad Öregrund , vet inte om man egentligen kan kalla det stad eftersom det är så litet men ack så vackert ställe !
Mina sommrar brukar nästan alltid spenderas i Öregrund, tycker det är så myigt.
Det är himla synd att min mamma tappat bort min kamera eftersom utan kamera blir det inga bilder , utan bilder blir det inge kul att blogga, så tråkigt .
Men får försöka fixa detta så snart som möjligt helt enkelt , får göra det bästa av situationen så länge .

Det har varit en underbar dag idag, vackert väder , värme fina brännor haha ;) hoppas ni alla haft en kanon dag ute i friska luften , nu ska jag ta och lägga mig i våran bauta kudde och sova lite ! seeee you in the morning babes , pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar