se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 8 juli 2011

fredag och fest

Hejsanhoppsan.
Vakna alldeles nyss , sov med johanna i vardagsrummet inatt hah men imorse gick jag in och la mig i sängen.
Blev hela galen tillslut för grannarna började borra i väggarna och det lät så fruktansvärt mycket, jag överdriver kanske en aning om jag säger att jag fick ont i öronen men det va nästan så haha .
Om en liten stund ska jag gå ner till torget för att möta Alexander, cigg handling på G - känns som det behövs idag!
väntar på ett samtal, vilket för mig är väldigt viktigt så får fortsätta väntandet ... nervös

Idag är det ju till och med fredag och som jag sa igår bär festandet av till öregrund ikväll , känner att jag inte har nån större lust att sitta hemma med 5 svettiga karlar som ska lana hela helgen , känns som att det skulle bli ganska ensamt för mig haha.
Men nu ni ska jag kila iväg en sväng och jag ska försöka fixa detta med kameran , mamma ska få smisk ! hahaha .
Ni får ha det så bra ikväll om vi inte hörs mera , pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar