se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 7 juli 2011

ärenden på G

Godmorgon solstrålar ! 
somnade på soffan igår , hade ingen tanke på att lägga mig i sängen imorse när Jocke skulle iväg till jobbet runt halv 6 så väckte han mig och fråga varför jag låg på soffan och sov hah så jag gick till sängen och slockna där igen , väldigt skönt att lägga sig i en mjuk säng istället för en hård soffa ..
Idag är det torsdag och om en stund ska jag kila iväg på lite ärenden åt mig själv och lite senare åker vi till österby för lite grillning och mys med mina föräldrar och syskon , mysigt .

Jag sitter här och tänker på vad jag ska göra i sommar , jag som hade så mycket planer men vissa vill ju inte göra någonting av det som va planerat så man får ju ta och fundera på vad man ska hitta på , ska man festa sig igenom hela sommarn som jag gör just nu ? eller ska man hitta på massa nytt man aldrig gjort förut? ja det är frågan ... Jag har haft en bra sommar hitils med det känns ju som man inte har hunnit med någonting än , men det kommer väll antar jag , får hoppas på det iallafall .
skriver mer ikväll , hoppas ni tar vara på det fina vädret ! pusssss

Vad ska ni göra i sommar ?
Har ni gjort någonting kul ni kan rekomendera ?
berättaberättaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar