se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 8 juli 2011

hos johanna

Hej alla .
Sitter just nu hos Johanna och väntar på att hon ska bli klar efter duschen osv, hade bestämt en jätte snygg kvälls outfit till henne men tyvärr ville hon inte ha det för själv outfiten inkluderade ett par jeans och det är så varmt ute just nu och ikväll kommer det väll antagligen bli svalare men inte så kallt så egentlligen förstår jag henne med om man vill va fin får man lida pin, eller vad säger ni ?!? ;) så det va faktiskt lite synd att hon inte ville ha det MENMEN , mamma är besviken på dig Johanna . hahah

Innan vi drog hit så städade vi lite i lägenheten medans J jobbar så han får det lite snyggt och blir glad när han kommer hem , vi är absolut inte klara så vi ska snart åka iväg igen och städa det som är kvar sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig snygg tills ikväll, får se hur den slutar men får hoppas på att det blir en dunder kväll ! blir nog lugnt för mig ändå tror jag men man vet ju aldrig hihi (a) i'm an angel ..

Juste mammsen skrev idag att hon hade hittat min kamera och jag nästan flög iväg för jag blev så himla glad, så imorgon ska jag åka till Österbybruk och hämta den hos dom sen så blir det bilder på bloggen igen så ni får lite saker att kolla på ! lycka 
pusss på er / dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar