se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 9 juli 2011

dr är sugen på hyss

Hej på er !
Kom nyss in från en världelös kväll i Öregrund , tjaa jag kan väll egentligen inte säga att det va världelöst men det va lite klent med folk och det kunde ju absolut ha varit roligare, träffade ju mina socker söta tjejer så någonting positivt va det ju med kvällen i öre iallafall !
Jag och Johanna kom hem och vi hade absolut bestämt oss för att skrämma J & K eftersom vi trodde dom satt och lura vid datorerna så när vi skulle öppna porten va vi sjukligt tysta sen skulle vi vara helt galna och skrämma livet av dom när vi kom in genom dörren så vi börjar gasta och stoja när vi öppnat dörren och kollat in i lägeheten så ser vi ingen Jocke och ingen Kenneth, hah trodde dom hade gömt sig eller något för dom hört oss i porten, så hör jag johanna ropa från badrummet att det luktar parfym och att alla grejer är öppna då har dom självklart stuckit iväg på fest, sprit flaskan som stod på hyllan va borta osv !
Då kan jag lova att Dorentina inte va så glad längre, hatar inte ni också när man inte hör av sig om man ska iväg på fest eller någonting liknande om man sagt att man ska sitta inne hela helgen och lana ? då kan man väll iallafall slänga iväg ett sms och ba ; jag drar på fest så du vet om jag inte är hemma när du kommer hem så är jag kvar på festen . haha hur ansträngande ska det vara egentligen ?
Och eftersom jag kan vara väldigt förjävlig när jag är irriterad så börja jag mina hyss , stängde av alla datorer och deras spel osv hah dom kommer flippa sönder totalt på mig men då kommer detta ur min mun ; proppen gick ! (a) hihi jag är så finurlig ,.

Johanna hade ringt och bett deras mamma att möta henne eftersom hon inte ville cykla hem , men när killarna inte va hemma så ville inte jag vara själv så vi va så söta och gick ner till deras kära mamma och pratade med henne ett bra tag tycker jag ! hihi.
Så nu sitter jag här och lyssnar på lite bra musik dricker upp J's cola och bara tar det lugnt och har alldeles för tråkigt , funderar på att lägga mig i sängen och somna för killarna va ju så smarta att dom inte tog med sig någon nyckel till porten så ska lägga mig i sängen och somna så kommer dom inte in inatt ! fnisss så elak jag är, man ska inte göra mig irriterad säger jag bara ;) då får man stå ut med såndant hahah !
Hoppas ni haft en underbar dag alla , nu ska jag gå och kolla på tv en sväng sen lägga mig i sängen och sova , pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar