se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 9 juli 2011

sovit gott ? det har jag

Godmorgon eller Goddag ?
Vaknade för en halv timme sen ungefär, och nu sitter jag här helt själv igen grabbarna har dragit iväg på 5 kamp, just nu är dom ute och cyklar och dom cyklar från Östhammar till Öregrund hah hoppas dom är döda när dom når dit dom ska ! haha .
Om en stund ska jag åka iväg till Österbybruk hem till mammsen och hämta min kamera så ni kan få se på lite bilder osv , har saknat min lilla kamera ! :'( buhuh. 
Ikväll blir det förmodligen Öregrund igen , får hoppas på mer stoj och mer folk vilket det förmodligen kommer vara det är lördag och folk är sugna på fest ;)

Johanna kom upp nyss med lite mat osv deras mamma hade köpt, så himla söt ! vart as glad eftersom vi inte har mat hemma och det här är första gången på 5 dagar jag är hungrig .. Så nu ska jag gå och äta lite sen åka iväg så pusssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar