se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 7 juli 2011

godnatt till er

Godnatt !
vet ni vad alla gym runt om va stängda när vi va i farten och va så himla tränings sugna , vi va till och med till Österbybruk för att kolla om det gymmet va öppet men nej tyvärr,.
Tillslut åkte vi tillbaka till gimo och jag gick upp till Jocke där vi hade besök av Kenneth och sedan kom Joel och Johanna också , vi satt och fjolla en massa kolla på Tv osv bra mysigt !
Jag och Johanna kom in precis efter att ha varit ute och rökt med Alexander jag hade även hans jacka som han fick tillbaka , vi fick oss en riktigt trevlig pratstund faktiskt hah .

Imorgon när jag vaknar ska jag springa och göra lite ärenden till mig själv, jag sitter här och har läst på massa sidor och är nu skapligt nervös så detta är någonting jag verkligen inte får fega ur från.. vad jag ska göra får ni kanske veta senare beror på resultat .
Runt 5- halv 6 imorgon ska jag och Jocke ta oss till min kära familj i Österbybruk för att äta grillat och ha det mysigt med dom , ska bli trevligt .
Ska faktiskt säga godnatt till er nu för att återgå till film tittande med min kära pojkväns lillasyster , så godnatt kära läsare.
pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar