se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 30 juni 2011

sommarvärme

Heeeeej älskade människor!

Just precis idag är jag nog en av världens lyckligaste människor och det har jag nog varit ett tag allt känns så jävla bra och i flera dagars tid har jag skrattat hela dagarna och sagt till alla hur mycket jag älskar livet, jag har nog aldrig riktigt uppskattat livet som jag gör idag men jag är tacksam över allt jag har och allt jag får !

Jocke hade besök igår av Joel och hans tjej Amanda medans jag va hemma i österby och hämta kläder osv , dom åt tacos och kolla på film och efter deras besök såg det ut som en jävla svinstia i lägenheten och med det menar jag KÖKET fyfan så det såg ut , så jag kan nu berätta för er att jag har sysselsatt mig med det hela morgonen tills renée vaknade så jag kilade över till henne så nu sitter jag i hennes säng och kollar på när hon packar upp alla hennes grejer , för tjejen bor ju i gimo nu guuuud så glad jag är ! hihi .

vad tycker nu om värmen som sverige har fått in ? :) jag tycker det är as braaaaa ! kan inte bli bättre .
Vi hörs senare ikväll eftersom jocke ska fixa internet såååååååååå hejpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar