se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 25 juni 2011

öregrund vs parken - parken tog hem det !

Igår va det midsommar och idag är det midsommar dagen ,
jag har druckit ända sen i torsdags och då blev det alldeles för mycket för mig så jag drack inte allt för mycket igår vilket känns ganska bra idag , för då är jag ju ännu mer taggad tills ikväll då jag ska dricka med min fina vän Josefine .
Jag hade faktiskt lite besluts ångest om vart jag skulle ikväll stod mellan Öregrund ikväll igen eller parken i Österbybruk och parken tog hem det , känner att jag ska umgås med min vän dricka vin och träffa så jävla roliga människor ikväll istället , dansa tills bena inte orkar längre !
Är bra taggad, känner att denna kväll kommer ta hem priset gäller att ha det så kul man kan medans det händer saker , för imorgon återgår jag till det vanliga ska hem till J så vi hörs imorgon snyggingar .
Jag hoppas ni alla hade en bra midsommar igår , och att ni haaaar en bra jävla midsommar dag ! pussss
rebecca & jag från igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar