se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 6 juli 2011

tar tag i situationen

Godmorgon ,

Efter att ha levt på äckligt godis och chips i några dagarn nu ska jag till gymmet om en stund med Johanna, gud vad skönt det ska bli ska verkligen ta tag i detta nu.
Ska även göra en annan sak idag, då jag inte är stolt över med det kommer bli lättare för mig och jag kommer kunna känna mig som en friare person, ' ledsen ' ...
Efter allt sånt där ska jag städa och lite senare blir det till att göra kycklig sallad med lilla tjejen, fy vad gott och verkligen inte onyttingt tack för det, lessnat totalt på allt som är onyttingt blä . Så nu kör vi på detta, träning och rätt mat .

vi alla hörs senare efter allt man ska hinna med idag , pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar