se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 14 april 2011

frisky

tjeeeena . 
Har varit sådär seg på bloggandet nu igen vilket jag gjort med flit , har varken haft lust att blogga och har känt att det inte är kul när alla mina grejer ligger hos lina så jag kan inte ladda in nya bilder på datorn eller någonting så det har ju liksom inte hänt någonting .. Ska åka och hämta mina saker ikväll eller imorgon , då blir det fart på bloggen igen . Great .

Men lite snabbt nu då ,
Måndag - slapp dag helt ledig .
Tisdag - fika med kurator , möte med soc .
Onsdag - skulle haft nationella uppsatts, åkte och mös med sixten .
Torsdag - skulle jobbat blev avbokat , nu sitter jag och chillar lite .
Imorgon är det fredag - jobba , har prov i skolan
Lördag ska jag - festa , skjutsa hem folk .
Söndag blir det - tare lugnt ! söndag = slappdag .




Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar