se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 10 april 2011

Man down

Hej på er ! 
Vaknade för en liten stund sen så jag har varit ute och lekt lite med älsklingen.
Ja vad ska man göra en sådan vacker dag undrar jag ? ska väll ringa Josefine och Lina snart så får vi checka läget och kolla vad tusan det är som händer på denna söndag ( slapp dag ) , kanske sitta ute i solen och prata skit? och bara ha det mysigt , kanske åka och hälsa på min älskade Sixten ? ja vi får se helt enkelt , nått jag iaf vet är att ikväll ska vi kolla på film och ha det mysigt med en vän till oss som vi inte umgåtts med på väldigt länge , kommer bli awesome ! älskar att prata massa minnen och crazy shit vi har gjort , i just love it .

Nu kommer vi till gårdagen och jag har faktiskt en sak att säga om den - INGEN KOMMENTAR, det kommer bilder senare idag eller imorgon , så ni får vänta tills dess !!!  haha .


ska sätta mig och kolla på lite kläder nu , så vi får höras senare ! pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar