se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 14 april 2011

sliter av mig hååååret

Jag kom precis hem och jag är helt galen och sjukt jävla arg !!!!
jag har vart i panik efter pengar hela dagen och när jag väll fått pengar överfört på mitt kort och ska ta ut dom i sista sekunden så SLUKAR BANKOMAT JÄVELN mitt bankort jaaaaaaag får panik , på rutan stod det bara kortet behålls , vad fan gör man då ? jag är fruktansvärt förbannad och as aaaaaaaaaarg !
Så imorgon det första jag gör innan jobbet är att dra till banken och ta tillbaka mitt kort , för så här kan dom fan inte hålla på ! jävla tjuv fittor rent ut sagt .. ÄCKEL GREJER .
Varför tar dom ens kort ? ... :S

nu och för all framtid , ska jag hata er ! jävla fasoner . fyfan

1 kommentar:

  1. Att alla inavlade jävla sopbankomater suger kamelröv,har jag tyvärr fått erfara vid en bankomat tillhörande Nordea i Eksjö i efter middags skulle jag hämta ut en summa pengar, knappade in rätt pinkod plus belopp,men istället för pengar+saldokvitto fick jag kvitto där det stod "Tekniskt fel-kortet behålls kontakta din bank/kortutgivare" Kan inte banker se till att trimma sina datasystem och sina jävla inavlade sopbankomater så att man kan ta ut pengar utan strul då kan man likaväl gå tillbaka till systemet med att göra en manuell uttag genom att skriva på uttagslapp och ta ut pengar vid kassan som man gjorde förr

    SvaraRadera