se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 6 april 2011

det är bus på gång

Hejsan , 
va ut med hunden för en stund sen och nu sitter jag här och pratar med mikaela min kära vän , nästa månad ska vi göra en liten busig sak men det återstår att se för er .
Ska försöka få lite pluggande gjort också eftersom det är en del som ska göras och visst jag har kommit en bit men allt är inte klart än så måste tända till en liten brasa i arslet och sätta igång med raket fart nu med detsamma.

Igår så somna jag alldeles för tidigt, jag som skulle göra så mycket men jag la mig i sängen och somna kanske runt 5 redan sen vakna jag runt halv 4 på natten och va vaken en stund sen somna jag till 11 ungefär så det va väll skönt för stunden men inte just nu , hade så mycket att tänka på igår så jag blev trött och somna ..

vi hörs senare , tänkte skriva av mig av mina känslor då .. pusss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar