se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 6 april 2011

ut med språket dorentina

Såhär ligger det till, varje dag tänker jag på hur det va för ett år sen och hur underbart det va när vi väl va vänner , det va verkligen du & jag mot världen !
Det fanns inga andra som va lika tighta , vi hänge upp våra liv på varandra för vi inte visste bättre , vi gjorde alla galenskaper och upplevde allt nytt tillsammans , det finns ingenting vi inte har gjort ! allt dumt , allt gott .. 
Jag kom hem till dig när du hade utegångsförbud jag sket i alla andra bara för att göra dig sällskap , varje dag , varje kväll , varje timme , varje sekund fanns du hos mig i mina tankar , vi va verkligen bästavänner som ställde upp för varandra oavsätt vad saken gällde . Jag älskade din familj och min familj älskade dig , du va en tredje dotter åt min mamma , jämnt när vi bråkade så va hon på din sida och tänkte hur du kände och hur du tänkte om det hela. 
Du täppte igen alla mina tomma hål som en hel människa , jag kunde absolut inte leva utan dig på den tiden . Det gick inte en dag utan att vi träffa varandra , jobbade du så va jag på jobbet och höll dig sällskap tills du sluta sen åkte vi och gjorde massa busigheter . 
Jag glömmer aldrig när vi smög ut genom ditt fönster på nätterna för att du skulle träffa " anonym " och när jag skulle springa över till eran grannes gård så va det ett staket där jag inte såg , så sprang och ramla över staketet och din parfym flög ut och tidigt på morgonen kom vi tillbaka berusade , hoppa in i ditt fönster och la oss sedan och sov , det va alltid så och när vi alla skulle åka till åland men du fick inte träffa han för lena så du sa att vi skulle åka till fyrishov och bada så vi va tvungna att ha en badbiljett med hem för att hon skulle få bevis , så åkte vi till åland ändå och hade det as kul .
Jag hade aldrig träffat en så bra vän någonsin och du va verkligen min andra halva den halvan jag mycket länge letat efter, du saknas i mitt liv nu och jag kan stå för att jag inte va en bästavän den senaste tiden men jag tyckte inte heller att du va det för det va alltid upp till mig att höra av mig och fråga om vi skulle ses osv och jag vi va nog lite lika på den fronten men jag hade en anledning till att jag inte fråga dig om vi skulle göra någonting för så fort vi skulle göra någonting så va en annan människa med oss och det va alltid samma människa och jag ville ha lite egen tid med dig eftersom vi inte gjorde så mycket tillsammans och absolut inte som vi brukade . Så jag tröttna på att höra av mig och jag tröttna på att allt förändrades , så jag lät det vara . Du hade din nya bästavän och jag hade mina , men jag kunde släppa taget för nån dag om och umgås med dig även fast du inte va så populär i deras ögon den senare tiden , jag kunde säga emot och vara med dig ändå för jag har en egen vilja  men det kunde tydligen inte du ... 
Jag är ledsen att det blivit såhär , jag har spytt galla över dig och jag är hundra procent säker på att du gjort samma sak om mig , jag har gjort det för att jag inte gillar ditt betende och att du ljugit om massa saker jag tydligen sagt om folk vilket är ren bullshit klart man blir less på sådant betende , jag kan inte säga att jag är världens bästa människa för det är jag verkligen inte jag kan vara respektlös , jag kan prata skit om folk som gjort sig förtjänta av det , jag kan vara den elaka häxan som försöker förstöra för allt och alla .
Men jag har aldrig gjort någonting mot dig för att förstöra eller för att vara respektlös , jag har inte försökt gjort ditt liv till ett helvete för att vi inte är vänner längre och jag har inte ljugit till massa människor om att jag snackat massa skit om dom . 
Det värsta är nog att du har gjort allt det där jag inte gjort , för att förstöra så mycket i mitt liv som möjligt för att vi inte är vänner längre , det som gör mig mest ledsen är att jag inte ens har haft den tanken i mitt huvud för du har trotts allt varit min bästavän och enligt mig så beter man sig inte så mot någon man en gång varit så nära. 
Jag har världens bästavänner nu och jag är väldigt glad att jag har dom för dom ställer alltid upp för mig och jag behöver dom varje dag hela tiden, jag älskar dom väldigt mycket och dom är världefulla för mig och jag skulle aldrig byta ut dom mot några andra aldrig. , men du kunde fortfarande ha funnits kvar med mig ..!!

Jag har vilja hört av mig till dig , men varje gång jag varit påväg kommer det någonting som har med dig att göra så det får mig att skjuta upp det . Dom senaste dagarna har jag bara legat hemma och inte gjort mycket alls för jag har vart tvungen att rensa tankar och känslor , jag har gråtit , jag har skrattat och jag har gjort så mycket mer när jag tänkt på allt vi gjort och allting vi varit med om tillsammans
Jag har läst ditt brev hundra gånger om för att bli påmind om hur nära vi stod varandra och hur mycket vi tänkte på varandra fast vi inte var med varandra , du hade åkt bort en månad men vi fanns ändå i varandras tankar varenda dag . 
Och att jag tänker på allt det här är väll för att det va ungefär vid den här tiden för ett år sen vi började vara sådär mycket, jag kan säga att jag saknar dig Isabel Backlund och allt vi haft ! 
Jag har inte slutat älska dig , för jag lova att älska dig till döden . 



bilder säger mer än tusen ord .

I'm forever keeping my angel close .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar