se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 5 april 2011

plugg

Idag har jag faktiskt hunnit med en del även fast kl bara är runt 3 så har jag hunnit varit i fixat mig , varit i skolan hämtat böcker och suttit där och häckat , jag har hunnit prata en sväng med kuratorn om hur det blir nästa vecka och till och med hunnit åka till linas mamma och hållit i en död liten kattunge vi döpte till Hedvig , så himla söt synd bara att den precis hade dött . 
Jag ska väll inte göra så mycket idag egentligen eller där ljög jag lite jag har sjukt mycket pluggande att göra så det ska jag snart sätta igång med sen städa rummet så det blir inga äventyr eller sådant för mig idag eller vem vet ? jag brukar ju oftast smita iväg och säga jag gör det där senare , "lovar" men sen blir det inte av ändå haha.

Ska nog skriva av mig lite senare också , känns som jag behöver det har många tankar och känslor inom mig nu som bara måste ut innan jag exploderar , mer om det senare . pussss 

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar