se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 10 februari 2011

du hade hela världen nu har du så lite -

det är synd att du behandlar din familj som en jävla kontejner när dom bryr sig om dig och bara vill ditt bästa,du förlorar så mycket på att behålla nått så lite. du kommer bli sårad, sen har du inte din familj kvar för du inte funnits där som dom har funnits där för dig när du alltid behövt hjälp kom ihåg, dom försökte men du svek och lämna dom,dom älskar dig till och med jag tyckte om dig men ditt beteende tänk om grabben. sen när du står där och knackar på dörren och inte har någonstans att sova och dom inte släpper in dig,vart ska du ta vägen?ingenstans..

det är synd att du gör såhär du vet inte hur mycket du förlorar, du lämnar det bästa världen kan erbjuda dig . 
Jag blev riktigt ledsen och besviken när jag fick höra hur du beter dig , då kan du tänka hur den som berätta det för mig mår ,.. du va som min bror !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar