se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 10 februari 2011

jaja

hejhej alla ,.

Vill börja med att säga att min dag inte började så bra , skulle ta min bror till bussen imorse för han och sin klass skulle åka någonstans med skolan iallafall så skulle jag ta samma buss så va det nått fel på bussen så den kom inte blev total less fick stå ute och frysa typ en timme helt i onödan , men fick iallafall skjuss till skolan med lollos mamma , taaaaack för det !
Missa mitt nationella prov icke bra , dåligt less jag blev . har varit en isbit hela dagen fryser fortfarande pågrund av min morgon , usch menmen sitter iallafall här i skolan med mickis och gör inte mycket alls , måste vänta här till halv 3 ungefär för att mamma ska hämta mig för jag har terapi här i gimo . booooori´ng !

men vi hörs , puss / dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar