se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 10 februari 2011

LYCKLIG TJEJ

go'kväll sötpotatisar .

Jag kom hem från terapin för en timme sen ungefär och ja terapi är väll egentligen ingenting man vill att folk ska veta att man går på men struntar faktiskt i om någon vet det om det gör min familj en tjänst och att vi blir bättre som en hel familj så delar jag gärna med mig av den informationen .
Nog pratat om det ,
från att vara hur jävla arg och besviken som helst till att bli över lycklig , vi alla barn och min mamma i min familj har väntat på ett beslut en hel natt från mammas karl och idag äntligen vid matbordet kom det svaret vi alla har väntat på , ETT JA ! alla gorma och va överlyckliga , då kanske ni undrar varför och då vill jag med glädje berätta att vi kommer skaffa hund och den hämtas den 5 mars ganska långt härifrån och jag är as glad ,tänk att ha en liten pluttis med sig överallt och i fotändan när man ska sova ååh en liten lurvboll !
blir ingen bild förns om tre veckor så det blir en liten överraskning till er som inte vet hur den ser ut , ni kommer tappa hakan för att den är så jävla gullig , hihihi HAPPY FACE !


ska ut nu , vi hörs senare tjingeling höns ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar