se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 23 januari 2011

hell yeah

gokväller alla fina människor .

nu befinner jag mig i alunda eller ja i isabels rum satt säga hur kallt som helst här inne så jag sa åt henne att   höja värmen , men hon tycks "sova" mycket bättre när det är kallt , vet inte om jag ska tro på det men det kanske är så har hört det förut iallafall haha .
Har hunnit vara hos pappa en sväng också eftersom han fyller år idag så lekte med mina syskon en sväng och bara umgicks helt enkelt .
vi har precis ätit tacos och färgat bellas hår vet inte hur resultatet är än men det återstår att se , tror det blir himla snyggt ! hah .

så tror att jag säger godnatt till er nu för antar att jag inte kommer skriva nått mer idag , så godnatt allesammans ! sleep tight pussss / dorentina



min vackra familj , fast lillesyrran fattar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar