se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 23 januari 2011

ännu en gång alunda nästa

Nu ska jag upp och fixa mig lite bussen går om en timme till gimo , ska möta bella där eller rättare sagt hon sitter på bussen till uppsala som jag ska hoppa på till alunda !
När vi kommit till alunda så ska jag först och främst köpa cigg sen ska vi gå till pappa en snabbis och säga grattis såklart . Kanske äta lite tårta ? ;) hur gott ? as gott

Imorgon börjar jag sent vilket isabel också gör så jag spenderar min sömn i hennes säng mysigt, hon får passa sig inatt för min rumpa har växt och jag har ett väldigt stort behov av att puta så jävligt med röven hah , nejdå eller jo !
Längtar faktiskt lite till skolan , har börjat gilla skolan ganska mycket , har jag fått lusten till skolan tillbaka ? :s återstår och se eller så har jag bara en underlig period hah får hoppas på det första ? jaaaaaaaarå .

ögonbryna väntar på att bli noppade , så måste väll säga hejdå nu ! hörs pussss / dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar