se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 24 januari 2011

i can take it .

godmorgon för er som inte vakna för 2 timmar sen som jag gjorde eheh .
jag och isabel somna kanske runt 3 inatt för vi låg och kolla på oth så jävla bra älskar det och isabel kunde inte hålla käften för hon hade så många tankar inom sig hon bara ville få ut så vi pratade en hel del inatt också vilket för en del va ganska mysigt men också väldigt jobbigt för jag va så jävla trött och bara ville sova hah stackarn .
Nu är jag iallafall vaken och vi ska åka till skolan om en timme ungefär om inte lite mer , börjar sent idag men jag missar en lektion så lite busigt sådär men den lektionen är data så det gör inte så mycket vilket är bra puuuuh , hah !
Men vi är igång iallafall eller det har vi ju varit sen 8 imorse lena garvade ihjäl sig när jag skulle gå upp och hämta en handduk för jag kom från ett håll och rasmus från ett annat vinglnades båda två måste sätt roligt ut haha .

Idag har jag inte så mycket planerat vilket är skönt det är väll egentligen bara skolan som står på planeringen än så länge, får ta och tagga till stan imorgon lönen är på gång så ska sätta sprätt på lite pengar ! love it ;) 





passar perfekt .

hah bra bild från imorse , en del är mina klädsel idag och min jätte stora sov tröja mysigt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar