se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 23 december 2010

till dig min älskade bror


vill börja med att säga , du är min bror och du kommer alltid vara det och jag är inte otacksam vi två har kommit varandra på kanten och jag tycker det är sorgligt för du är ändå den människa jag älskat mest av alla . vi har alltid kunnat prata om saker och vi har alltid stått varandra så grymt nära , sen vi va jätte så har det alltid varit du & jag , vi har alltid stått på varandras sida när vi bråkat med mamma när en av oss hade gjort dumma saker, vi stod på varandras sida vad det än gällde du va den jag älskade högt över allt annat , jag har så många minnen som vi gjort tillsammans som du nog inte tror att jag minns du kanske inte ens minns dom själv tyvärr , om det är någonting jag önskar så är det att få dig tillbaka precis som det va förut , vi kan inte ens vara i närheten av varandra längre så fort vi ser varandra så hugger det till och vi börjar antingen slå varandra eller så börjar vi skrika en massa fula ord som ingen vill höra , ingen förtjänar att höra någonting sånt , du & jag vi är familj vi ska finnas där för varandra och älska varandra oavsätt vad jag vet inte varför det blivit såhär mellan oss kanske är det för att du har sätt hur jag behandlat min familj och du tagit det som jag inte älskar dig eller bryr mig om dig längre men saken är den , du är den jag älskar som mest i denna familj jag saknar dig adrian jag saknar allt vi hade när vi va mindre och om det är någonting jag verkligen vill så är det att spola tillbaka tiden då vi satt utanför på baksidan en vår dag och polerade tegelstenar , kommer du ihåg det ? jag minns det som om det vore igår eller för nån sommar sen när vi va på gotland och vi satt vid poolen på kvällen och pratade om verkligen allting vi lättade på våra hjärtan vi va ärliga för varandra !
Som sagt du är min lillebror och jag saknar dig grymt mycket jag har aldrig sagt det till dig , men du är min andra halva vi är varandras likheter du betyder så jävla mycket för mig ingen kan någonsin ta din plats ingen kan ens komma i närheten av den kärlek och den betydelsen du har för mig , det finns ingen som du ingen förstår mig så bra som du förstår mig , du är bara 13 år men i mina ögon har du levt med mig sen den dagen jag föddes du är mitt allt bror och utan dig skulle ingenting i min värld finnas , jag är dig evigt tacksam för allt .
Jag hatar att det är som det är , det är fruktansvärt varje dag tänker jag på hur det skulle vara om jag inte skulle varit så dum mot min familj skulle det vara bättre mellan oss , skulle det vara som förut .. ? jag har inge svar på den frågan men jag tror att allt skulle vara bättre då . allt mellan oss !
Jag älskar dig till döden och det ska bli som det va förut vi ska kunna vara med varandra igen, du är allt utan dig är jag inte hel ! jag behöver dig
gråtandes skriver jag det här till dig . / din syster 

om du dör bror , då dör jag med dig .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar