se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 23 december 2010

begravnings låt ?

Har ni också bestämt begravnings låt nån ni absolut inte kommer ändra även när ni blir äldre och skrolliga ?
Det har jag gjort iallafall hah reeedan jag är ju bara 16 år än så länge , men jag har redan två begravningslåtar som jag har bestämt om dom inte är med så stiger jag upp ur graven och slår pannbenet av dom som fixat med låtarna och så till min underbara begravning , ni får såklart en förklaring om varför just dom så här kommer dom godingarna 


eva cassidy - fields of gold


för att när jag tänker på texten börjar jag gråta och den är så jävla underbar att lyssna på , får mig att tänka på allt som hänt och alla mina döda som stått mig nära ! denna låt bestämde jag redan att jag skulle ha när jag va 12 år gammal vilket jag alltid kommer hålla hårt i .

twilight orchestra - bella's lullaby


för att bara för att , jag kan inte lyssna på den utan att gråta en skvätt och alla ska gråta på min begravning .
det är en av dom vackraste melodierna jag hört någonsin och alla ska va väl medvetna om vem dom har förlorat . det är den finaste melodin någonsin förresten .


Så nu frågar jag er har ni nån/några låtar som ni bara vet att ni måste ha på eran begravning ? så skriv gärna och berätta för mig .
Nu är det ju inte så att jag ska gå och dö verkligen inte jag älskar livet , ingenting skulle få mig vilja ta självmord that's it 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar