se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 23 december 2010

Easy come easy go that's just how you live

hejhej ,

jag kom precis hem från att ha firat jul med pappa och mina andra familj det va väldigt mysigt faktiskt , vi åt god mat och bytte julklappar jag fick en extra julklapp som kom från tammen och den va väldigt nödvändig och bra för vardagen , tanken med den va att ta hand om sig mer får ni se efter julafton imorgon då jag kommer ta bild på det jag fått ! sen fick jag lite annat också jag vart väldigt glad över super kul när man blir glad av saker man får som kan bara vara en simpel grej liksom , älskar't !
Det va så kul att få träffa mina fina syskon igen som jag inte träffat på ganska länge och det märker man verkligen för min lillasyster känner knappt igen mig vilket är väldigt synd , jag har världens bästa familj verkligen.
Men nog pratat om det nu ikväll ska jag bara vara hemma och tagga till för julafton imorgon det kommer bli super kul och jag vi kommer göra någonting inte många gör på just julafton vi har fått lov att vara i simhallen så vi ska gå dit och bada efter maten hur låter det egentligen ? tror det kommer bli super mysigt med massa tända ljus och så underbart !
kl 9 börjar nån av delarna i sagan om ringen så jag tror jag bara ska lägga mig i sängen och kolla på det ta det lite lugnt och sen ska jag nog tända lite ljus och ta ett varmt bad skööönt !


förresten jag tror att jag ska lägga in en stöt på bruno mars ;) haha så underbart bra kille .




Easy come easy go that's just how you live 
Oh take take take it all but you never give
Should've known you was trouble from the first kiss 
Had your eyes wide open
Why were they open? 

Gave you all I had and you tossed it in the trash
You tossed it in the trash yes you did
To give me all your love is all I ever asked 
cause what you don't understand

Is I'd catch a grenade for ya 
Throw my hand on the blade for ya (yeah yeah)
I'd jump in front of a train for ya (yeah yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah yeah)
See I would go through all this pain 
Take a bullet straight through my brain 
Yes I would die for ya baby, but you won't do the same..

Black, black, black and blue beat me till I'm numb 
Tell the devil I said hey when you get back to where you're from
Mad women bad women that's just what you are yeah 
You smile in my face then rip the brakes out my car

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar