se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 17 december 2010

natt inlägg .

godnatt folk eller vad ska man säga när kl är 00.23 ? haha

ja jag fick både en rolig och tråkig avslutning på denna dag eftersom jag varit så less under dagen men vad ska man säga ? det finns folk som bara dampar utan anledning och jag är inte en av dom .
Ja men för att komma till saken så tänkte jag berätta för er att äntligen idag så har jag skaffat skype som många har tjatat på mig om att skaffa så nu är det äntligen gjort people så nu får ni vända på era sura miner och bli glada som vilken annan människa som helst ;)

Blir en natt till hos min emma imorgon åker hon iväg till skövde och blir borta hela helgen så jag är med henne hela natten så slipper jag sakna henne lika mycket när hon är borta hihiu. Så nu ska jag nog krypa ner i sängen brevid emma som redan gått och lagt sig för hon va så trött kanske ladda ner nån rolig film? tror så . haha
Ville passa på att påpeka att jag har sovmorgon imorgon och börjar inte förns kl 11.30 så imorgon innan skolan ska jag se till att ta mig iväg till solaríet och sola så man får lite färg nångång under vintern , tack för det !



Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar