se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 17 december 2010

she looking pretty but nice

godmorgon folkes.

Hur mår ni idag ? själv har jag inte riktigt listat ut hur jag mår men en sak vill jag lova och det är att jag är jävligt svullen i läppen :o hahah skit fult men vad gör man ? ..
Idag är det fredag och denna dag lyder idag har vi skolavslutnings fika nu innan jul lovet efter det ska jag ha familjeterapi och efter det ska jag jobba kl 5 så kommer josefine till jobbet kl 6 eftersom hon inte fick komma tidigare för hennes praktik chefer eller vad man säger ? :p hha sen kanske det blir nått bus med mina fina vänner ? det får vi se . ska kila till skolan erdan nuuuuu så hörs
/ bless yoooou . dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar