se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 16 december 2010

baby i like it .

okeeeeej nu är jag på lite bättre humör efter att jag pratat med lina nu känns det helt klart bättre men fortfarande tokless på allt .. så nu ska jag berätta om gårdagen , åkte till uppsala efter skolan när jag kom fram så gick jag till josefines jobb och tog en cigg så ringde adam och förklarade vägen till nått café jag skulle gå till för att fika med honom haha tror han blev lite sur på mig för att jag va så seg och inte hitta dit påengång ;) men kom fram tillslut iallafall och det va faktiskt mysigt vi satt och pratade om massa grejer lyckat faktiskt , efter det så skulle jag egentligen träffa annamaria men jag va tvungen att åka hem så drog iväg ett sms till josefine och fråga om hon fortfarande va kvar i uppsala vilket hon va så vi tog bussen hem tillsammans , mycket jag saknar den människan !

idag har jag inte gjort mycket alls utan jag har väll gått i skolan ungefär sen åkte jag hem till emma , vi har varit en snabbis i stallet vilket va onödigt för allt va redan klappat och klart när vi kom dit så nästan direkt efter det så åkte vi till solariumet och det va ju inte så lyckat för min del kanske eftersom jag snabbt la i pengarna i atomaten Vilket det stog en lapp stort och tydligt att man inte skulle göra för då satts inte solariet igång men tror ni det koppla ? aldrig ... tok less men jag la mig iallafall i solariet med kläder på och vänta på att emma skulle solat klart sina 30 minuter vilken tid det tog när man inte låg där själv usch , det blir helt enkelt solning imorgon istället !
har inte mycket mer att säga nu , så Hörs senare / bless dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar